Vodafone Çeyrek Altın Tarifesi

Çeyrek Altın TarifesiBu yazımızda sizlere, Vodafone faturasız tarifeler, ve vodafone faturasız kampanyalar arasında yer alan Altın Tarifelerinden Çeyrek Altın Tarifesi ile ilgili bilgiler aktaracağımızı belirtmemiz gerekmektedir. Eğer siz de Vodafone faturasız tarifeler, ve Vodafone faturasız kampanyalar arasında yer alan Altın Tarifelerden Çeyrek Altın Tarifesi ile ilgili bilgi almak isterseniz, detayları sizler için hemen aktarmaya başlayalım.

Vodafone faturasız tarifeler arasında yer alan Altın Tarifelerden Çeyrek Altın Tarifesinde, aylık 15 TL ödemek kaydı ile, ilk ay 200 dakika, ikinci ay 230 dakika, üçüncü ay 260 dakika, dördüncü ay 290 dakika, beşinci ay 320 dakika, ve altıncı ay 400 dakika her yöne konuşma hakkına sahip olursunuz. Her ay konuşacağınız dakika miktarı artarken, sizin aylık ödeme tutarınız her ay 15 TL olarak sabitlenecektir.
Vodafone faturasız kampanyalar arasında yer alan Altın Tarifeler arasında yer alan Çeyrek Altın Tarifesinde, her 30 günde bir, hattınızdan 15 TL düşmesi sureti ile, tarifeniz otomatik olarak yenilenmektedir. Çeyrek Altın Tarifesinde, kalan dakikalarınızı sorgulamak için yapmanız gereken, SOR CEYREK yazmak, ve 7000’e ücretsiz kısa mesaj göndermekten ibarettir.
Vodafone faturasız hat kullanıyor, ve Altın Tarifeler arasında yer alan Çeyrek Altın Tarifesinden yararlanmak istiyorsanız, kayıt için CEYREK yazarak 7000’e kısa mesaj göndermeniz gerekmektedir. Vodafone Self Servis kanalları, Vodafone Cep Merkezleri, ve 542 Vodafone Müşteri Hizmetleri de Çeyrek Altın Tarifesine kayıt işleminizi gerçekleştirebilmektedir.

64 thoughts on “Vodafone Çeyrek Altın Tarifesi

    1. Herhangi başka bir tarifeye geçerseniz, Çeyrek Altın tarifesi iptal olmuş oluyor, ancak hakkınız olan dakikalarınızı süresi dolana kadar kullanabiliyorsunuz. Sonrasında tarifeniz yenilenmiyor. 4440542’yi arayarak da konu hakkında yardım alabilirsiniz.

  1. ya bilgi verirmisiniz hiç memnun değilim bn dk istemiyorum yüklediğimin hepsi dk ya gidiyor… YARDIMCI OLURMUSUNUZ???

  2. Baska tarife ye gecince iptal oluo derken nasil bi tarife ya bn 30tl ye 500dk500sms500mb yaptm 10tl hattimda para vardi ayni anda heryone 200dakika yaptı 15tl kesti -5e dustu param iki tarife ayni anda oldu bu kadar dakikayı napim bn kontorlerim gtti ya nasil iptal olcak bu

  3. Bende çeyrek altına geçtim bir ay dolmadan iptal olmuyormuş ay dolarda ya iptal olmazsa ne olacak bende tedirginim şimdi

  4. bende iptal etmek istiyorum kontorum olmadigi icin musteri hizmetlerini arayamiyorum sms ile nasil iptal edecem yardim edin 🙁

  5. ya ben bunları mahkemeye werecem ya ben 11 tl sınrsz ıntrnt alyorm aksam 9 dan sabah 9a kadr wodfnlrla konusmak bedewa bu ceyrek tarıfesnı yaptım gıtmş ya nasl ıptal oluyor ya

  6. bende şu tarifeden memnun kalmadım bu ne ya insanları kandırıyorsunuz ben vodafondan ayrılıyorum kimseye yardım edeceğiniz yoook

  7. nedir bu saçmalık ya…. biz tarifeye geçerken msj atmamız yeterli oluyoda .neden iptal ettireceğimizde illa çağrı merkezini aramamız gerekiyor.bu keske geçmeseydim bu vodafone .ne biçim kurumsal şirket

  8. iptali olmayan bi kampanya niye yaparki bu vodafone boşu boşuna para ödüyoruz resmen berbat bi kampanya nerden yaptıysam artık. sürekli kontörüm gidiyo müşteri hizmetlerini arayacak kontörüm kalmadı ya.nasıl kurtulucam ben bu kampanyadan.

  9. en iyisi hattı avea’ya taşımak kurtuluş yok .zaten müşteri hizmetlerini arayacak kontör olsa… bu nasıl bi illet ya.

  10. Yeni hat aldım . Kendi kendinize beni bir tarifeye koymuşsunuz . Nasıl iptal edicem ? (Yeni hat Yarım altın tarifesi)

  11. müşteri hizmetlrini arayın diyorsunuzda oda başka bir tarifeye geçerek çeyrek altin tarifesinin iptal olcağını söylüyor. ya kardeşim başka bir tarifeye geçmek istemiyorum.zaten ayda 12 tlye 500 mb ve fodafonlularla akşam 9da sabah 9a kadar konuşma hakkım vardı ama bu tarifeye geçtiğim için kullanamıyorum admin bir çare bul hattımı mı değiştirsem. Allah belasını versin bu vodafonun

    1. Ceng, Vodafone bir şey yapamıyorsa ben ne yapabilirim ki 🙁 Keşke elimden bir şey gelse, inan benim de sizlerden bir farkım yok, edindiğim bilgiyi sizlerle paylaşıyorum sadece onun dışında her şey aynı, herhangi bir yerin elemanı değilim.
      Ne yaparım dersen, sana bir alternatif, şu anda aklıma gelen, numaranı taşırsın bir başka hatta, sonrasında yeniden geçiş yaparsın, hiç bir çıkış olanağın yoksa. Ama ben mutlaka bir çıkış olduğunu düşünüyorum yine de. Tarifeni değiştir, daha sonra da önceki kullamnmış olduğun tarifeye geç yeniden.

  12. vodafone çeyrek altın tarifesine geçtiğim için de vodafon lu olduğum için de çok pişmanım nasıl bir şeyse başka tarifeye geçmeden bu iptal olmuyormuş!!! rezalet!!! ya bir müşteri temsilcisiyle bile muhatap olamıyoruz yok şunu tuşla yok bunu…makineyle konuşmak istemiyorum…bu altın tarife adı altında ki rezillikten nasıl kurtulucam ben??? vodafon a geçmek isteyenler BİN kere daha düşünün derim!!!!!!!!!

  13. ÇEYREK ALTIN NASIL İPTAL EDİLİYO TARİFEMİN SÜRESİ BUAKŞAM DOLUYOR AMA YÜKLEDĞM TL DE ONA GİDECEK

  14. HIC MEMNUN DEGILIM 10 DK HARCIORSUN SOZDE SANA KONTURUNDEN 30 DK GONDEROIYOR 200 DK DEGIL 100 DK OLARAK KONUSUYORSUN BENDE IPTAL EDECEMMM

  15. ben cep öğrenci tarifesindeydim yani 10 dk 45 kuruştu ama o felaket oldu ve bu saçma tarifeye üye oldum iptal edilmiyor tekrar cep öğrenciye de kayıt olamıyorum peki 1 ay sonra tekrar denersem bu tarifeye üyeliğim biter mi ve cep öğrenci olurmu yardım edin..

    vodafoneye isyanlarımı yolluyorumm :(:(:(

  16. İnternette vadafonun her sayfasi aciliyor ancak iptal sayfalari avilmiyor nasil bir acimasiz sistem kurdularsa artik…

  17. Yaa baska tarifeye gecmeden tarife iptal edemiyo muyuz bu nasil is illa birini kullanmak zorunda miyiz vodafone bizi enayi yerine koyuyor

  18. Allah kahretsın bu vodofone tamı tamına 4 aydr korkarak kontur atıyorum ya bu aksam su ıllet tarıfenın suresı doluyo ama yıne de cok endıselenıyorum yukledıgım geldıgı gıbı gıdecek dıye
    lutfennnn derdımıze bı care

  19. *7000# yi arayın ücretsizdir ilk girişte 2 ye tıklayın daha sonra 1 i tıklayın oradan 1)değiştir var oraya tıklayın ilerleyin mevcut tarifenizi cepstandarta dönüştürün artık iptal olmuştur işte bu kadar kolay

  20. *7000# yi arayın ücretsizdir ilk girişte 2 ye tıklayın daha sonra 1 i tıklayın oradan 1)değiştir var oraya tıklayın ilerleyin mevcut tarifenizi cepstandarta dönüştürün artık iptal olmuştur işte bu kadar kolay

  21. 7000# yi arayın ücretsizdir ilk girişte 2 ye tıklayın daha sonra 1 i tıklayın oradan 1)değiştir var oraya tıklayın ilerleyin mevcut tarifenizi cepstandarta dönüştürün artık iptal olmuştur işte bu kadar kolay aynısını yapın

  22. Cep standart tarifesine geçmek için 7000 e msj attım secmiş olduğunuz paket için kısıtınız var şeklinde msj geldi nedir bu??

  23. aynı çeeyrek altın paketini ben de yaptım şimdi iptal edemiyorum pişman oldum yaptıgımada vodafona geçtigimede

  24. Allah belani versin vodefon ya tarifeye gecis icin 1 msj yetrli oluyo iptal etmek isteyince insani ugrastiriyirsunuz ya ben yarin hatimi tasiyacam

enes için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.